COMP je prilagodio ISUP za poslovanje u javnim preduzećima kao što je to slučaj u Fondu Kantona Sarajevo za izgradnju stanova. Osmi toga, COMP u svojoj ponudi usluga nudi i posebne web-aplikacije koje su često potrebne u administrativnim procedurama i upravljanju dokumentacijom javnih institucija s obzirom da je osnova poslovanja u državnim institucijama menadžment dokumentima. Ovakav primjer imamo u Federalnom ministarstvu rada i socijalne politike. Osim toga, COMP radi i sa Općinom Novi Grad.
Pogodnosti primjene ovakvih softvera u državnoj upravi su:
- Povećana efikasnost usluga za građane
- Smanjeni operativni troškovi poslovanja
- Transparentnost (brzi uvid u dokumentaciju)
- Smanjena papirologija
- Bolje planiranje i analiza
- Preglednija arhiva i pretraživanje
COMP-2000 je bio finalist na “European IT Excellence Awards 2012” u Londonu.
Za ostvarivanje ovih prednosti ISUP-a u državnoj upravi bitni su sljedeći moduli:
- OSN – OSNOVE ISUP-a - Unos neophodnih podataka o osnovnim činiocima poslovanja.
- RUR – UPRAVLJANJE USLUGAMA - Obuhvata kompletan tok usluga unutar preduzeća uključujući sve potrebne kalkulacije i prateće izvještaje.
- FIN – FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO - U potpunosti pokriva finansijsko poslovanje sa aspekta finansijskog knjigovodstva.
- KNJ – PRAVILA KNJIŽENJA - Definisanje pravila knjiženja na osnovu kojih se vrši automatizacija knjiženja dokumenata koji su kreirani unutar modula RUR.
- POR – OBRAČUN POREZA - Definisanje obračunskih perioda, obračune poreza kao i vođenje KIF-a i KUF-a sa svim elementima poreskog obračuna.
- BLA – BLAGAJNA - Omogućava automatski rad sa blagajnom uključujući dnevnik, promjene, obračun PDV-a i zaključenje.
- DSS – SISTEM ZA PODRŠKU ODLUČIVANJU - Obuhvata sve izvještaje i stanja u preduzeću. Prvenstveno je namenjen rukovodnom kadru preduzeća.
- ADM – ADMINISTRATOR - Administriranje baze.
- KAD – KADROVI - Omogućava lakšu administraciju radnih mjesta, upravljanje procesom zapošljavanja, održavanje podataka o zaposlenicima, praćenje uspješnosti i ocjenjivanje, praćenje obrazovanja zaposlenika, praćenje odsutnosti s posla…