Sastavljen je od osam osnovnih modula a zavisno od potreba, organizacione strukture, i ambicija korisnika ISUP može doseći i do 23 modula. Upotrebljavaju ga godinama preduzeća koja su uz njega postali BiH lideri u branšama proizvodnje, građevine, usluga, državne uprave i trgovine. Razvijen je modernim tehnologijama prema domaćim potrebama i domaćem zakonodavstvu.
S obzirom da je izrađen modularno, svaki se modul može koristiti samostalno, ali moduli međusobno integrirani pokazuju svoju najveću snagu. Ukoliko imate dodatna pitanja o našem najpopularnijem softveru slobodno nas kontaktirajte, odgovoriti ćemo na sva vaša pitanja.
ISUP daje podršku sljedećim poslovnim funkcijama i daje im sljedeće poslovne prednosti:
Menadžment
Omogućeno dobro strateško planiranje zahvaljujući kontolingu, evidenciji i analizi poslovanja i ROI (povrata na investicije). Olakšano je izvršenje strategije kroz upravljanje projektima, procesima i znanjem te lakše i brže donošenje poslovnih odluka.
Proizvodnja
Brz i pravovremen odgovor na zahtjeve kupaca i tržišta koji stvara dodanu vrijednost za klijente i kompaniju. Produktivnost angažiranih sredstava se povećava zahvaljujući automatizaciji i bržem ulazu i izlazu informacija.
Prodaja
Prati izvršavanje finansijskih obveza kupca, isporuku robe, skladište i proizvodnju. Upravlja narudžbama kupaca nasuprot paketima koji imaju samo funkcije unošenja narudžbi. Rezultat je znatno unaprijeđenje usluga kupcima. Omogućuje međusobnu neovisnost stavki, gledajući kupca kao jedinku. Dodatno, sistem je provjeren u radu s izuzetno velikom količinom narudžbi - kritičnim dijelom posla za ovakav tip industrije.
Finansije
Najvažnije kod praćenja poslovanja jest u svakom trenutku imati ispravnu sliku o prihodima i rashodima. To je jedino moguće preciznom evidencijom ulaznih i izlaznih računa, prije svega njihovih iznosa i datuma dospijeća. Ukoliko se te informacije upare s informacijama o tačnim datumima plaćanja, koji su vidljivi iz bankovnih izvoda, omogućuje se precizni uvid u status plaćenosti faktura te eventualna kašnjenja u plaćanju vaših kupaca prema vama te vas prema vašim kupcima. Osim evidencije, prednost je i obračun i izdavanje faktura.
Nabava
Pokriva cijeli ciklus nabave od zahtjeva, naručivanja, prihvaćanja i kotrole robe. Upravlja s kompletnom nabavom za potrebe firme, od roba, usluga, repromaterijala, uz mogućnost biranja najpovoljnijeg ponuđača i postizanja najboljih uvjeta. Unutar aplikacije ugrađena je automatska izrada dokumenata sukladno odgovornosti pojedine uloge i/ili osobe u firmi. Važno je napomenuti još jednom potpunu integriranost nabave sa ostalim modulima.
HR
ISUP pruža podršku poslovnim procesima upravljanja ljudskim resursima koji objedinjuju poslove vezane za zaposlenike, zapošljavanje novih zaposlenika, obrazovanje te korištenje njihovih znanja i vještina potrebnih za odvijanje poslovnih procesa. Omogućava lakšu administraciju radnih mjesta, upravljanje procesom zapošljavanja, održavanje podataka o zaposlenicima, praćenje uspješnosti i ocjenjivanje, praćenje obrazovanja zaposlenika, praćenje odsutnosti s posla...
Servis
Pruža podršku servisu prema kupcima ali i podršku procesuiranju reklamacija u oba smjera tj.: procesuiranju korisnikovih reklamacija prema dobavljačima te procesuiranju reklamacija samih kupaca prema korisniku softvera. Omogućava pregled dugovanja/potraživanja prema kupcima/dobavljačima, izdavanje zamjenskih proizvoda, servisne fakture, te automatski generira servisnu dokumentaciju (zahtjeve i odobrenja).
Skladište
ISUP podržava funkciju skladištenja tako što omogućava da korisnik nabavlja samo ono za čim postoji realna potreba, da obim nabave ne prevaziđe potrebne količine te da roba stigne „just in time“ kako bi se izbjeglo nagomilavanje, istek roka trajanja, manjak prostora i sl. Da bi se to postiglo koristi se više kompleksnih algoritama koji omogućavaju projekciju potreba za materijalima u budućnosti. Koristeći zadate parametre i projekciju potreba, softver upozorava i preporučuje kada, šta i u kom obimu treba nabaviti da bi se zadovoljile potrebe poslovanja. Firme mogu imati jedno ili više fizičkih skladišta koja su distribuirana na širokom području sa različitim namjenama. Radeći na ovaj način, lokalni proizvodni i distribucijski centri imaju nadzor nad svojim funkcijama, dok istodobno za svoje partnere, kupce ili dobavljače, imaju kompletnu sliku stanja. Modul zadužen za skladište se povezuje sa ostalim modulim gdje postoji korist potreba za tim.