Poslovanje obrazovnih institucija je kompleksan i obiman proces, za čije uspješno praćenje i upravljanje su potrebne brže i pravovremene informacije o toku realizacije. U skladu sa tim informacijama bi trebalo da se poduzmu efikasni upravljački koraci, usmjereni ka poboljšanju kvaliteta ovog procesa. Osnovni problem upravljanja predstavlja veliki broj podataka koje bi trebalo organizirati u vidu različitih dokumenata i izvještaja.
COMP je prepoznao potrebu za ovakvom uslugom te je ISUP prilagodio specifičnim zahtjevima visoko obrazovnih institucija tako da se danas on uspješno primjenjuje u jačim obrazovnim institucijama kao što su Ekonomski, Saobraćajni i Elektrotehnički fakultet u Sarajevu.
Potreba (i obaveza) da se podaci unose u određena dokumenta, uslovljava da se mnogo vremena “gubi” na fizički unos, kao i mogućnost pogrešnog unosa, što se posebno mora izbjeći kod izdavanja završnih zvaničnih dokumenata za studente. ISUP omogućava da se podaci unose i čuvaju u elektronskom obliku, a potrebne informacije dobijaju u kratkom vremenu.
Pogodnosti primjene ISUP-a u obrazovnim institucijama su:
- Povećana efikasnost usluga za studente/učenike
- Smanjeni operativni troškovi poslovanja
- Transparentnost (brzi uvid u dokumentaciju)
- Smanjena papirologija
- Bolje planiranje i analiza
- Preglednija arhiva i pretraživanje
Za ostvarivanje ovih prednosti ISUP-a bitni su sljedeći moduli:
- OSN – OSNOVE ISUP-a - Unos neophodnih podataka o osnovnim činiocima poslovanja.
- RUR – UPRAVLJANJE USLUGAMA - Obuhvata kompletan tok usluga unutar preduzeća uključujući sve potrebne kalkulacije i prateće izvještaje.
- FIN – FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO - U potpunosti pokriva finansijsko poslovanje sa aspekta finansijskog knjigovodstva.
- KNJ – PRAVILA KNJIŽENJA - Definisanje pravila knjiženja na osnovu kojih se vrši automatizacija knjiženja dokumenata koji su kreirani unutar modula RUR.
- POR – OBRAČUN POREZA - Definisanje obračunskih perioda, obračune poreza kao i vođenje KIF-a i KUF-a sa svim elementima poreskog obračuna.
- BLA – BLAGAJNA - Omogućava automatski rad sa blagajnom uključujući dnevnik, promjene, obračun PDV-a i zaključenje.
- DSS – SISTEM ZA PODRŠKU ODLUČIVANJU - Obuhvata sve izvještaje i stanja u preduzeću. Prvenstveno je namenjen rukovodnom kadru preduzeća.
- ADM – ADMINISTRATOR - Administriranje baze.
- KAD – KADROVI - Omogućava lakšu administraciju radnih mjesta, upravljanje procesom zapošljavanja, održavanje podataka o zaposlenicima, praćenje uspješnosti i ocjenjivanje, praćenje obrazovanja zaposlenika, praćenje odsutnosti s posla…