Današnja ekonomija sve se više okreće ka uslužnim djelatnostima koje kao glavni resurs i pokretačku snagu rada imaju uposlene stručne kadrove. ISUP se pokazao uspješnim u ovoj djelatnosti što se odražava kroz njegovu primjenu u mnogim BiH kompanijama iz područja usluga. Neke od njih su: Centar skenderija, ASA RENT, ASA MOBIL, AC QUATTRO, Sarajevska Pivnica, Delta Petrol, Bosna Auto, Megamix itd.
ISUP za sve opise pozicija koji se nalaze u bazi ima unaprijed unijete normative materijala i radne snage, definisane cjenovnike materijala, radne snage i mehanizacije. Mora se istaći otvorenost programa ka proširenju gde se korisniku omogućava da bazu progama dopuni i uredi u skladu sa svojim potrebama, tehnologijom i opremom.
Razlozi zbog kojih klijenti primjenjuju ISUP su sljedeći:
- Efektivnija upotreba kadrova kao glavnog resursa uslužne djelatnosti
- Kvalitetnija usluga
- Integracija podataka za financijsko računovodstvo
- Veća fleksibilnost za inovacije
- Bolji uvid u kupce (narudzbe, dugovanja, plaćanja…)
- Veća profitabilnost kao krajnji rezultat
Za ostvarivanje maksimalnih prednosti ISUP-a u sektoru usluga najčešće se koriste sljedeći moduli:
- OSN – OSNOVE ISUP-a - Unos neophodnih podataka o osnovnim činiocima poslovanja.
- RUR – UPRAVLJANJE USLUGAMA - Obuhvata kompletan tok usluga i materijala unutar preduzeća uključujući sve potrebne kalkulacije i prateće izvještaje.
- FIN – FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO - U potpunosti pokriva finansijsko poslovanje sa aspekta finansijskog knjigovodstva.
- KNJ – PRAVILA KNJIŽENJA - Definisanje pravila knjiženja na osnovu kojih se vrši automatizacija knjiženja dokumenata koji su kreirani unutar modula RUR.
- POR – OBRAČUN POREZA - Definisanje obračunskih perioda, obračune poreza kao i vođenje KIF-a i KUF-a sa svim elementima poreskog obračuna.
- BLA – BLAGAJNA - Omogućava automatski rad sa blagajnom uključujući dnevnik, promjene, obračun PDV-a i zaključenje.
- DSS – SISTEM ZA PODRŠKU ODLUČIVANJU - Obuhvata sve izvještaje i stanja u preduzeću. Prvenstveno je namenjen rukovodnom kadru preduzeća.
- ADM – ADMINISTRATOR - Administriranje baze.
- MLP – MALOPRODAJA - Praćenje tokova roba unutar maloprodajnog objekta uz izdavanje odgovarajućih zakonom propisanih računa i izveštaja.
- POSM – MALOPRODAJA KASA - Daje podršku radu na kasi u maloprodajnom objektu.
- MLPK – KOMISIONA PRODAJA - Daje podršku i ubrzava procese komisione prodaje od ugovaranja, skladištenja, prodaje pa do zaliha.
- RURSRV – SERVIS VOZILA - Evidencija i praćenje servisa vozila.
- KAD – KADROVI - Omogućava lakšu administraciju radnih mjesta, upravljanje procesom zapošljavanja, održavanje podataka o zaposlenicima, praćenje uspješnosti i ocjenjivanje, praćenje obrazovanja zaposlenika, praćenje odsutnosti s posla…
Naravno, za maksimalnu efikasnost svaka od funkcija se povezuje sa ostalima.